neděle 14. října 2012

Velký průšvih

Psaní dnešního textu jsem začal tím, že jsem upravil název blogu. Slogan Ota Benc, váš lepší hejtman se opravdu nehodí. Pro tuto chvíli jsem tam dal výše uvedený název a snad časem tam zůstane jen neutrálně zabarvené jméno bloggera.
Co dodat k výsledkům voleb. Dostali jsme na Vysočině (vlastně skoro v celé republice) těžkou nakládačku. ODS bude mít pouze pět krajských zastupitelů (v minulém období to bylo 11), jmenovitě - Miloš Vystrčil, Ota Benc, Radek Necid, Radek Černý, Jana Fischerová.
Přiznám se, že jsem očekával lepší výsledky. Možná , že jsem si realitu přimaloval na růžovo v době, kdy naplno běžela kampaň. Výsledky voleb nám podle mého názoru jednoznačně určují lavice v opozici. Neumím si představit sestavovat koalici v takto oslabeném stavu. To bychom museli rezignovat na všechny vyjádření, program a sliby, které jsme vyjadřovali v převolebním období. To je však pro mě nemožné.
Myslím si, že budeme mít i v opozici co říci do fungování kraje. Hodně jsme se dozvěděli při přípravě programu a známe problematická místa  a máme pro ně řešení. Tady malými krůčky půjdeme dopředu a pokusíme se postupně získávat znovu důvěru občanů.
O tom , že se bude muset změnit výrazně politika ODS na státní úrovni, není třeba ani diskutovat a budu o tom psát později.
V tuto chvíli máme nabídku k jednání od ČSSD a sejdeme se společně tuto středu. Velice však pochybuji, že by tato schůzka mohla něco změnit na tom, co je popsáno výše.

Ota Benc




Žádné komentáře:

Okomentovat